workout

Beweeg

je mee

Omdat je lijf je lief is
|
Jolanda Hoefnagel

BBBB benen, billen, buik en bij K'dans ook extra borst en basis!

BBBB boost werkt! De warm up is low-impact met eenvoudige choreo en erna een half uur KNALLEN met pittige (functionele) kracht en stabiliteits oefeningen (springen MAG!). Voor alle niveau's een energie BOOST.

BBBB combi een mix van high en low impact warm up om je uithoudingsvermogen uit te dagen en daarna een COMBI van kracht, balans, coördinatie m.b.v. diverse materialen. 

BBBB connect een gevarieerde training gebaseerd op de laatste inzichten van stimuleren van het bindweefsel (fascia): voel je verbonden met je lijf en verbeter je bewegingspatronen. Ervaar het verschil!

BBBB extra door je balans uit te dagen word je sterker dan ooit in je "core". Je gaat aan de slag met de bosu bal, balance pads en andere materialen. Door EXTRA aandacht naar je centrumspieren voel je je sterker dan ooit!

CIRCUIT voor wie niet van choreo houdt! Verbeter je spierkracht en cardio op een FUNctionele manier. De oefeningen wisselen elkaar af en het is een echte uitdaging om vol te houden. Kortom: CIRCUIT verlegt je grenzen! 

HIGH-LOW choreo voor wie wel van choreo houdt! Dynamische swingende les met accent op uithoudingsvermogen en een uitdagende choreografie, ervaring gewenst! 

LES is MORE lekker in je vel: een les op maat voor maatje meer, 50+, hoogzwanger of net bevallen, terugkeer na blessure of gewoon NET een tandje minder snel... en O zo bewust en s t e r k.

Latin VIBES workout combineert twee essentiële onderdelen die je oppeppen na een dag werken: ritme en een intensieve en energieke workout. Upbeat latino tunes helpen je door de simpele en vibrerende bewegingen, waar je ook de volgende dagen nog plezier aan beleeft! See you on the dancefloor!

MELT HIT om je week mee te starten: Na een korte eenvoudige warm up werken we basis van intervaltraining met een hoge intensiteit (High Intenisty Training) met korte pauzes en elke oefening is een uitdaging! Resultaat: meer kracht, meer vrijheid van beweging en flexibiliteit. Met als toetje: 20 minuten MELT, een manier om met zachte roller of balletjes je systeem weer tot rust te krijgen, het WERKT!

MIX & MATCH daar kom je op zaterdag je bed voor uit! Een zeer gevarieerde training waar je iedere week verrast wordt en waar je lijf flexibel en STERK van wordt: soms choreo of zumba warm up, dan weer een circuit en altijd een s m i l e!

STEP voor opstappers en wat meer gevorderde steppers met aandacht voor coördinatie, choreo en cardio ineen! STEP is back!

STOTT PILATES® boost een pittige les vol grondoefeningen uit de Pilates methode met een flow (we raden mensen met blessures aan de Pilates mat- of reformerlessen in de Pilates studio boven te volgen).

Total BARRE in een combinatie van Pilates, ballet en conditietraining wordt er gewerkt aan lange soepele spieren, kracht en uithoudingsvermogen m.b.v. meerdere props. Het is een total-body workout met  de nadruk op de billen, benen en buik. BARRE is IN en je hoeft geen ballerina te zijn!

WEEKEND workout PLUS old school high intensity training m.b.v. tubings, bodybars en dynabands en STEP en GO!